Під час авторизації в особистому кабінеті ви можете обрати зручний спосіб підтвердження входу:
Усі три способи авторизації завжди будуть доступні, незалежно від того, який спосіб ви обрали попереднього разу. Це дає можливість кожного разу обирати найбільш зручний варіант. Наприклад, якщо ви обрали авторизацію через Viber, але виявили проблеми з інтернетом, ви завжди зможете переключитися на інший спосіб — SMS або дзвінок.
1. Чи можна обрати бажаний спосіб авторизації та використовувати його за замовчуванням, щоб система не пропонувала альтернативні способи?
Наразі такої можливості немає, оскільки на етапі авторизації система ще не ідентифікувала вас і не може визначити обраний спосіб заздалегідь. Крім того, наявність альтернативних способів корисна у випадках, коли виникають проблеми з мобільним зв’язком або інтернетом, забезпечуючи вам доступ до кабінету за будь-яких умов.
2. Я натиснув(-ла) на кнопку «Надіслати код у Viber», але мені нічого не прийшло. Що робити?
3. Яка тривалість дії коду?
Термін дії коду становить 2 хвилини.
Це мінімізує ризик його використання сторонніми особами, навіть якщо код випадково потрапить до когось іншого. Якщо у вас не вийшло ввести код вчасно, ви завжди можете запросити новий.
4. Як відбувається авторизація через дзвінок?
Коли ви обираєте авторизацію через дзвінок, на ваш телефон приходить автоматичний дзвінок. Вам потрібно взяти слухавку та натиснути кнопку, яка буде вказана в голосовій інструкції.
5. Чи зможу я авторизуватися з-за кордону, використовуючи ці способи (Viber, SMS, дзвінок)?
Так, ви зможете авторизуватися з-за кордону, якщо ваш номер телефону зареєстрований в Україні та починається на +380.
6. Чи можна авторизуватися через Google або Facebook?
На даний момент авторизація доступна через SMS, Viber та дзвінок. Інші способи поки що не підтримуються.