Укр
icon
icon
7:00 - 20:00
Гаряча лінія для пацієнтів
0 800 217 887
Консультація лікаря для пацієнтів
0 800 219 696
Гаряча лінія для лікарів
0 800 752 180
Гаряча лінія для пацієнтів
icon
0 800 217 887
7:00 - 20:00
Консультація лікаря для пацієнтів
icon
0 800 219 696
7:00 - 20:00
Гаряча лінія для лікарів
icon
0 800 752 180
7:00 - 20:00
Багатоканальний телефон для мешканців міста Київ

Які є способи авторизації в особистому кабінеті?

24.03.2023

Під час авторизації в особистому кабінеті ви можете обрати зручний спосіб підтвердження входу:

  • отримати код у Viber,
  • отримати код в SMS,
  • підтвердити вхід за допомогою дзвінка.

Усі три способи авторизації завжди будуть доступні, незалежно від того, який спосіб ви обрали попереднього разу. Це дає можливість кожного разу обирати найбільш зручний варіант. Наприклад, якщо ви обрали авторизацію через Viber, але виявили проблеми з інтернетом, ви завжди зможете переключитися на інший спосіб — SMS або дзвінок.

1. Чи можна обрати бажаний спосіб авторизації та використовувати його за замовчуванням, щоб система не пропонувала альтернативні способи?
Наразі такої можливості немає, оскільки на етапі авторизації система ще не ідентифікувала вас і не може визначити обраний спосіб заздалегідь. Крім того, наявність альтернативних способів корисна у випадках, коли виникають проблеми з мобільним зв’язком або інтернетом, забезпечуючи вам доступ до кабінету за будь-яких умов.

2. Я натиснув(-ла) на кнопку «Надіслати код у Viber», але мені нічого не прийшло. Що робити?

  • Спробуйте перевірити папку «Бізнес-чати» у Viber.
  • Перевірте, чи підключений ваш телефон до інтернету.
  • Якщо інтернет стабільний, але повідомлення так і не прийшло, натисніть на кнопку «Надіслати код ще раз» або оберіть інший спосіб авторизації на цьому ж екрані нижче.

​​​​​​​​​​​​​​

​​​​​​​3. Яка тривалість дії коду?
Термін дії коду становить 2 хвилини.
Це мінімізує ризик його використання сторонніми особами, навіть якщо код випадково потрапить до когось іншого. Якщо у вас не вийшло ввести код вчасно, ви завжди можете запросити новий.

4. Як відбувається авторизація через дзвінок?
Коли ви обираєте авторизацію через дзвінок, на ваш телефон приходить автоматичний дзвінок. Вам потрібно взяти слухавку та натиснути кнопку, яка буде вказана в голосовій інструкції.

5. Чи зможу я авторизуватися з-за кордону, використовуючи ці способи (Viber, SMS, дзвінок)?
Так, ви зможете авторизуватися з-за кордону, якщо ваш номер телефону зареєстрований в Україні та починається на +380.

6. Чи можна авторизуватися через Google або Facebook?
На даний момент авторизація доступна через SMS, Viber та дзвінок. Інші способи поки що не підтримуються.

Завантажте наші додатки
для iOS та Android
Замовте виклик медсестри додому
Додано до кошика