Щоб відредагувати особисті або контактні дані, перейдіть до профілю в особистому кабінеті.
1. Які дані можна змінити в профілі в особистому кабінеті?
В особистому кабінеті ви можете редагувати ім'я, прізвище, по батькові, дату народження, стать, номер телефону та електронну адресу. Також є можливість налаштувати спосіб авторизації, зокрема, увімкнути або вимкнути двофакторну автентифікацію і оновити пароль.
2. Як часто можна змінювати свої дані?
Протягом 30 хвилин можна подати 2 запити на редагування основних особистих даних, таких як ім'я, прізвище, по батькові, дата народження та стать. За один раз можна відредагувати не більше 3 полів.
Змінити номер телефону або електронну адресу можна одразу після виконання попередньої заявки, що зазвичай триває до 5 хвилин.
3. Чи можна «переписати» кабінет, замінивши свої дані на дані іншої людини?
Якщо у вашому профілі є сплачені або вже виконані замовлення, ви можете лише виправити помилки у своїх даних або оновити прізвище. Але повністю замінити особисті дані на дані іншої особи неможливо. Якщо вам потрібно оформити замовлення на іншу особу, ви можете скористатись швидким замовленням.
4. Скільки часу займає оновлення даних у профілі?
Контактні дані змінюються протягом 5 хвилин.
Якщо ви вже маєте сплачені замовлення, оновлення особистих даних може зайняти до одного робочого дня.
Для нових користувачів, які тільки зареєстрували кабінет, оновлення особистих даних займає до 5 хвилин.
5. Як я дізнаюсь, що мої особисті дані вже оновлені?
Якщо у вас є сплачені дослідження:
Коли особисті дані будуть оновлені, вам надійде повідомлення у Viber або SMS.
Якщо у вас ще немає сплачених досліджень:
Спробуйте оновити сторінку профілю через 5 хв після редагування даних – оновлені дані відобразяться на сторінці.
6. Чи оновлюються дані у створених замовленнях після їх редагування у профілі?
Інформація у сплачених та несплачених замовленнях оновлюється автоматично під час їх підтвердження у відділенні.
Інформація у зданих замовленнях та результатах не змінюється. Для цього необхідно звернутись з окремим запитом до контакт-центру.
7. Для чого потрібне підтвердження зміни телефону?
Підтвердження зміни з допомогою ОТР коду або дзвінка допомагає впевнитись, що новий номер актуальний, введений коректно і ви маєте до нього доступ. Окрім того, це допомагає запобігти несанкціонованим змінам, щоб ніхто інший не зміг змінити ваш номер без вашого відома.
8. Чи можна змінити спосіб підтвердження редагування з Viber на SMS або дзвінок на телефон після того, як я його вибрав?
Так, ви в будь-який момент можете обрати інший спосіб підтвердження. Наприклад, якщо ви обрали підтвердження через Viber, але виявили проблеми з інтернетом, ви завжди можете переключитися на інший спосіб — SMS або дзвінок.
9. Які зміни відбудуться після зміни номера телефону?
Після зміни номера телефону всі повідомлення (про замовлення, результати тощо) надсилатимуться на новий номер. Крім того, новий номер потрібно буде використовувати для входу в особистий кабінет.
10. Чи обов’язковим є підтвердження емейлу в листі на пошті?
Так, підтвердження нової електронної адреси є обов’язковим. Якщо ви не натиснете на кнопку «Підтвердити новий email», електронна адреса не буде змінена. Нам важливо пересвідчитись, що ви маєте доступ до вказаної адреси, оскільки на емейл відправляються результати ваших досліджень.