Укр
icon
icon
7:00 - 20:00
Гаряча лінія для клієнтів
0 800 217 887
Консультація лікаря для клієнтів
0 800 219 696
Гаряча лінія для лікарів
0 800 752 180
Гаряча лінія для клієнтів
icon
0 800 217 887
7:00 - 20:00
Консультація лікаря для клієнтів
icon
0 800 219 696
7:00 - 20:00
Гаряча лінія для лікарів
icon
0 800 752 180
7:00 - 20:00
Багатоканальний телефон для мешканців міста Київ

Проєкт «Здоров’я під контролем» — переможець X-RAY у номінації «Кампанія року»

11.06.2025
Фото - Проєкт «Здоров’я під контролем» — переможець X-RAY у номінації «Кампанія року»

 

У червні під час MRKTNG-марафону від медіа MMR та медіа бюро Ekonomika+ було оголошено переможців щорічного Конкурсу маркетингових проєктів X-RAY. Медична лабораторія ДІЛА отримала відзнаку в номінації — «Кампанія року» — з проєктом «Здоров’я під контролем», присвяченого профілактиці та скринінгу раку шийки матки.

Цей освітньо-просвітницький проєкт нагадав жінкам по всій Україні про важливість регулярних профілактичних оглядів і про те, що рак шийки матки — один з небагатьох видів онкології, який можна не лише виявити на ранніх стадіях, а й повністю попередити.

​​​​​​​

  • «Тема жіночого здоров’я тривалий час залишалася недооціненою, про яку всі начебто пам’ятали, але мало говорили та висвітлювали. Проте зараз ми живемо у час, коли важливо не лише лікувати пос-фактум, а й говорити заздалегідь — відверто, чуйно, зрозуміло. Профілактичні огляди і скринінги часто зберігають здоров’я і захищають від розвитку страшних захворювань, наприклад, онкології. Ми прагнули доступно пояснити складні питання простою мовою та створити особливий простір довіри для жінок, в якому ДІЛА завжди поруч», – розповідає Марина Левченко директорка з бренду та репутації ДІЛА.

​​​​​​​​​​​​​​

За даними Центру громадського здоров’я України, лише у 2022 році в Україні зареєстровано майже 3 000 нових випадків раку шийки матки. Більше ніж тисяча жінок не змогли його подолати. І часто не тому, що медицина безсила, а тому, що не знали або вчасно не проходили профілактичні огляди. Бо здавалося б: це не про мене, не зараз, не важливо, бо просто не болить.

Кампанія «Здоров’я під контролем» охопила низку каналів комунікації: медіа, соцмережі, телебачення, зовнішню рекламу та digital-інструменти. Її меседж був простий і водночас сильний: вчасний скринінг рятує життя. Результати відчутні – охоплення аудиторії понад 4 млн, а попит на скринінгові дослідження збільшився на 29% у 2025 році, що говорить про те, жінки стали частіше проходити скринінг, а отже піклуватися про себе.

Детальніше про проєкт.

Завантажте наші додатки
для iOS та Android
Замовте виклик медсестри додому
Додано до кошика