Вже 13 років відмінною рисою та беззаперечною перевагою МЛ ДІЛА на ринку є наявність власного кол-центру. Адже турбота про клієнтів у компанії ДІЛА виражається не лише в наданні якісних послуг лабораторної діагностики, що, безумовно, знаходиться в пріоритеті, а й комфортного сервісу, частиною якого є повна інформаційна підтримка пацієнтів.
Мета роботи підрозділу - висока якість комунікації зі споживачами, що полягає в грамотному і професійному наданні інформації про послуги, починаючи з правил підготовки до обстеження і закінчуючи можливістю дозамовлення необхідних досліджень.
Сьогодні, 21 листопада, сall-центр МЛ ДІЛА святкує свій - День народження. Щиро вітаємо колектив зі святом!
А вам, шановні клієнти, пропонуємо добірку цікавих фактів про наш кол-центр:
- Ідея створення кол-центру компанії ДІЛА з'явилася в 2005 році. Тоді його колектив складався всього з 2 чоловік. Сьогодні штат налічує 15 співробітників і обслуговує власними ресурсами більше 400 тис. дзвінків на рік, надаючи інформаційну підтримку всім типам замовників (пацієнти, лікарі, корпоративні клієнти) з покриттям по всій Україні.
- Всі працівники кол-центру мають медичну освіту.
- За зміну один оператор обробляє близько 130 дзвінків.
- В середньому оператор витрачає на кожен дзвінок 2 хвилини.
- Середній час очікування клієнтів на лінії - близько 30 секунд з урахуванням автовідповідача.
- Загальна тривалість робочої зміни оператора - 6,5 годин.
- За день кол-центру обслуговує 1300-1400 дзвінків.
- Задоволеність клієнта сервісом - 9,3 балів з 10 можливих.
Ну і найголовнішою особливістю нашого кол-центру є те, що кожен клієнт може побачити його в дії. Адже розташований він у нашому найбільшому відділенні за адресою: Голосіївський проспект, 15 за скляними стінами. Завітайте – і переконайтеся в цьому самостійно!
Графік роботи:
Понеділок - п'ятниця: 7:00-20:00
Субота: 8:00-15:00
Неділя: 9:00-15:00