Щоб вимкнути двофакторну автентифікацію:
Готово! Двофакторна автентифікація вимкнена. Під час наступного входу в кабінет вам більше не потрібно буде вводити додатковий пароль.
![]() |
![]() |
1. Яка різниця між двофакторною та однофакторною автентифікацією?
З двофакторною автентифікацією для входу в особистий кабінет, окрім ОТР-коду, потрібно вводити свій пароль. Цей додатковий крок підвищує безпеку вашого облікового запису.
Без двофакторної автентифікації для входу до особистого кабінету використовується лише код підтвердження з повідомлення або дзвінок. Вводити пароль не потрібно.
2. Чи можна буде повернути двофакторну автентифікацію після її вимкнення?
Так, якщо ви захочете знову ввімкнути двофакторну автентифікацію, ви зможете зробити це у тому ж розділі профілю. Для цього потрібно усього лиш увімкнути перемикач «Двофакторна автентифікація».
3. Наскільки надійною є авторизація з допомогою ОТР-коду з повідомлення?
OTP-код – це одноразовий пароль, який дійсний лише протягом обмеженого часу. Завдяки цьому він вважається більш надійним методом автентифікації, ніж, наприклад, традиційні паролі. Однак якщо зловмисник отримає доступ до вашого телефону, він зможе отримати OTP-код та увійти у ваш особистий кабінет. Тому для максимальної безпеки рекомендується використовувати двофакторну автентифікацію, що включає ОТР-код або дзвінок та ваш пароль.